Areobik

Instruktorzy Joy Fitness przygotowali dla Ciebie szeroką gamę zajęć - na pewno znajdziesz coś dla siebie!

STRONG BY ZUMBA (HIIT)

Program STRONG by Zumba ™ łączy w sobie wysokiej intensywności trening interwałowy (HIIT) z zsynchronizowaną muzyką im dużą dawką motywacji. Każde zajęcia pomagają Ci przekroczyć własne limity oraz osiągnąć swoje cele fitness dużo szybciej. W większości programów treningowych muzyka nie daje takiej motywacji jak muzyka Strong by Zumba. Muzyka w Strong by Zumba ™ ma dużą intensywność w prostej progresji, co zapewnia, przy dobrym doborze ćwiczeń i intensywności, kompleksowy trening całego ciała. Na zajęciach Strong by Zumba ™ korzystasz ze swojej masy ciała, możesz poprawić wytrzymałość, tonus mięśniowy i definicję mięśni. Wysoka intensywność jaką dostaje ciało powoduje spalanie kalorii długo po treningu. Strong byZumba sprawia, że trening jest mocniejszy niż się wydaje, co sprawia, że osiąga się szybciej założone cele.

ZUMBA FITNESS

To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku, tętniąca rytmami takimi jak merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twis i wiele innych. Zajęcia to także kompletny program treningowy z zestawem ćwiczeń wzmacniających i rozciągających, pracujesz nad wytrzymałością i pobudzasz swój układ krwionośny. Wszystko to w radosnej atmosferze zabawy w łatwych choreografiach

BRZUCH UDA POŚLADKI

Zestaw ćwiczeń ze szczególnym uwzględnieniem mięśni: brzucha, pośladków oraz ud. Umiarkowane tempo pozwala na swobodne ćwiczenie i nie przeforsowanie się, co jest ważne dla osób początkujących. Ćwiczenia mają charakter wzmacniająco – kształtujący, wykonuje się je w pozycjach wysokich i niskich na matach. Koncentrują się one na dolnych partiach ciała - intensywnie modelują je, wyszczuplają, ujędrniają. Ćwiczenia polepszają kondycję fizyczną, wzmacniają i wysmuklają dolne partie ciała oraz likwidują zbędną tkankę tłuszczową. W trakcie zajęć wykorzystuje się różne przybory takie jak hantle, duże piłki oraz stepy. Wymagania kondycyjne i sprawnościowe są niewielkie i dla każdego możliwe do spełnienia. Polecane są osobom, które nie lubią skomplikowanej choreografii, czy bardzo intensywnego tempa zajęć.

BODY WORKOUT

Wszechstronny trening wzmacniający i kształtujący całe ciało. Podczas treningu bazujemy na podstawowych ćwiczeniach, które stopniowo ( poziomami) przekształcamy w bardziej złożone kombinacje, angażujących coraz to więcej grup mięśniowych. Dzięki takim połączeniom trening doskonałe wyszczupla, kształtuje piękną i smukłą sylwetkę. Stosowanie dodatkowego sprzętu (stepy, hantle, sztangi) lub odpowiednich skurczów mięśniowych, zwiększa zaangażowanie mięśni głębokich. Doskonały trening polecany dla wszystkich. Zajęcia ukierunkowane na wzmacnianie, kształtowanie i rzeźbienie wszystkich partii mięśniowych ciała oraz poprawiające wydolność organizmu.

PŁASKI BRZUCH

Trening mający na celu spalanie tkanki tłuszczowej, wymodelowanie okolicy talii i wyrzeźbienie mięśni brzucha. Na tych zajęciach skupiamy uwagę na intensywnych ćwiczeniach mięśni brzucha i wzmacnianiu mięśni grzbietu.

Jakie efekty:

  • bardziej widoczne mięśnie brzucha;
  • szczuplejsza sylwetka;
  • wzmocnienie mięśnie korpusu i lepsza stabilizacja kręgosłupa;
  • zwiększenie siły mięśni brzucha;
  • poprawa postawy;

AQUA AEROBIC

Ćwiczenia wykonywane w wodzie, doskonałe dla ludzi o średniej kondycji fizycznej (ciało traci w wodzie na wadze), zabezpieczają przed urazami, w zależności od głębokości wody możliwe są różne stopnie intensywności ćwiczeń. Aqua fitness to ćwiczenia bezpieczne , ponieważ nie obciążają stawów. Zajęcia te sprawiają dużo radości i nie są skomplikowane pod względem wykonania. Instruktor na każdych zajęciach tworzy proste choreografie lub powtarza sekwencje określonych ruchów. Najpierw następuje krótka rozgrzewka, potem przechodzi się do ćwiczeń. W zajęciach wykorzystuje się specjalne przyrządy, takie jak piankowe pasy, hantle oraz makarony. Zajęcia modelują sylwetkę, wzmacniają, ale skupiają się również na ogólnej poprawie zdrowia, niwelują problemy z kręgosłupem. Ćwiczenia przyspieszające tętno, i są polecane osobom na diecie, którym zależy na szybkiej utracie tkanki tłuszczowej.

BODY PUMP

To zajęcia fitness z wykorzystaniem sztang , prowadzone do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykorzystaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem wg pokazywanej przez instruktora choreografii. Sekwencje ruchów są układane tak, aby po kolei wzmacniać wszystkie partie ciała. Szczególny nacisk kładziemy na uda, pośladki, ramiona i barki. Celem Body Pump jest wzmocnienie mięśni i wymodelowanie ciała.

OVOBALL SHAPE

To zajęcia wzmacniające i wyszczuplające sylwetkę, z wykorzystaniem piłki eliptycznej. Zajęcia charakteryzują się dużą efektywnością i pozwalają w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspieszyć metabolizm i spalić tkankę tłuszczową. Ćwiczenia te wzmacniają wydolność fizyczną, poprawiają koordynację ruchową, przyspieszają spalanie tłuszczu, poprawiają przemianę materii. Skóra staje się lepiej ukrwiona i napięta, dlatego ćwiczenia pomagają walczyć z rozstępami i cellulitem.

FIT FIGURA

To zajęcia na których wzmocnisz mięśnie oraz wysmuklisz i wymodelujesz ciało. Zajęcia będą podzielone na część aerobową - pobudzającą spalanie tkanki tłuszczowej i część siłową - zwiększającą wytrzymałość i siłę mięśni, w której wykorzystamy siłę własnego ciała oraz różne sprzęty, takie jak hantle, piłki, stepy itp. Nie zabraknie też ćwiczeń izometrycznych, które spowodują, że nasze ciało będzie odpowiednio wzmocnione.

SMUKŁA SYLWETKA

To ogólnorozwojowy trening całego ciała. Pierwsza część zajęć - wydolnościowa - pobudza, wspomaga przemianę materii i motywuje do dalszego działania. W drugiej części kształtowane są mięśnie ud, pośladków, brzucha, ramion i pleców. Rzeźbimy je i wzmacniamy, aby uzyskać smukłą sylwetkę. Możemy urozmaicać zajęcia, zwiększając ich efektywność i intensywność dzięki wykorzystaniu różnego rodzaju sprzętu, takiego jak hantle do rąk, stepy, piłki itp. Fajna figura, poprawa wydolności i wytrzymałości i wyrzut endorfin, to skutki zajęć takich jak Smukła Sylwetka.

BALL

To zajęcia z gumową piłką, której średnica wynosi między 55 a 65cm. Trening zalicza się do grupy ćwiczeń równoważących. Podczas ćwiczeń na piłce można usiąść, położyć się tyłem lub przodem, czy oprzeć bokiem. Można ćwiczyć sprawność całego ciała lub jego wybranych partii. Początkowo zajęcia z Fit Ball miały charakter rehabilitacyjny i przeznaczone były dla osób cierpiących na bóle kręgosłupa, czy schorzenia neurologiczne. Od lat są też wykorzystywane w rehabilitacji osób z problemami ortopedycznymi. Likwidują one ból i zmniejszają napięcie mięśni. Ćwiczenia z Fit Ball są jednak nie tylko przydatne w rehabilitacji, ale mają również zastosowanie w profilaktyce. Treningi z akcesoriami niosą dodatkowy pożytek. Przybory pomagają się skoncentrować na ćwiczeniu oraz je optymalizują, wspomagają mobilizację i rozluźnienie napiętych części ciała. Główną zalet zajęć z Fit Ball jest wzbogacanie treningu o nerwowo – mięśniowe współdziałanie. Poza tym, piłka kształci zdolność utrzymywania równowagi i balansu, a także wzmacnia głęboko położone mięśnie, których zadaniem jest stabilizacja kręgosłupa. Ćwiczenia znacznie ulepszają ogólną motorykę ciała. Ćwiczenia z piłką są dla wszystkich, niezależnie od ich wieku czy kondycji fizycznej. Dzięki temu, że swoją formą zajęcia przypominają zabawę, ich trenowanie kojarzy się z przyjemnością, która znakomicie motywuje do regularnych ćwiczeń. Fit Ball, który jest elementem tradycyjnych zajęć, np. Pilates, w sposób zdecydowany uatrakcyjnia trening.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening ten składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem m.in. piłki rehabilitacyjnej. Zajęcia minimalizują skutki przeciążeń narządu ruchu, uelastyczniają mięśnie i zmniejszają ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. W drugiej części program ćwiczeń, który uelastycznia mięśnie oraz poprawia zakresy ruchu w stawach. Oparty jest na specjalnych pozycjach ćwiczeń, które ułożone są w sekwencje ruchowe, wykonywane w określonym tempie oraz dynamice, dzięki czemu angażują w rozciąganie odpowiednie ciągi mięśniowe. Lekcja prowadzona jest przy spokojnej muzyce.

STEP

Trening wytrzymałościowy oparty na wzmacnianiu mięśni kończyn dolnych. Doskonalenie kroków w układach choreograficznych wykonywanych na podeście.

STEP + BODY

Zajęcia składające sie z dwóch części:kondycyjnej i wzmacniającej. Kondycyjna polega na rytmicznym wchodzeniu na specjalną platformę - niezliczona ilość kombinacji, jakie można wykonać na platformie zapewnia urozmaicenie i atrakcyjność zajęć. Celem tej części treningu jest stymulacja wydolności układu krążenia i oddychania, oraz poprawa koordynacji i pamięci ruchowej przy szczególnym zaangażowaniu mięśni dolnych partii ciała pośladków i ud. Druga faza wzmacniająca, to wysmuklenie i rzeźbienie całej sylwetki oraz poprawa wytrzymałości mięśni całego ciała, poprzez serie ćwiczeń w pozycjach izolowanych z wykorzystaniem stepu, hantli i tubingów. Połączenie tych dwóch faz sprawia, że zajęcia wspaniale wpływają na spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, poprawiają kondycję, oraz kształtują i ujędrniają całe ciało.

HOLISTIC BODY

Holistic body to zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem stepu oraz hantli. Nacelowane są na spalanie tkanki tłuszczowej. Wykorzystanie stepu zwiększa intensywność i efektywność zajęć. Ćwiczenia te modelują całe ciało. Forma tych zajęć pozwala wysmuklić i wyszczuplić sylwetkę, wzmocnić mięśnie oraz spalić niechciany tłuszczyk. Są to zajęcia o różnej intensywności oraz na różnych poziomach zaawansowania.

 

ZAPRASZAMY !  

Galerie