Aqua aerobic

AQUA AEROBIK - "aerobik w wodzie" - środowisko wodne umożliwia wykonywanie ćwiczeń, które dla niektórych osób bywają niemożliwe do wykonania na lądzie, gdyż są bolesne lub zbyt trudne. Aqua aerobik jest polecany jako forma usprawniania, dostępna dla wszystkich: dla osób po operacjach, otyłych, starszych, cierpiących na artretyzm, osteoporozę, mających problemy z układem kostno-stawowym. W wodzie bez obaw mogą też ćwiczyć kobiety w ciąży. Są to ćwiczenia odpowiednie dla każdego, niezależnie od wieku i kondycji fizycznej. Zaletą Aqua aerobiku jest to że nie obciąża stawów, rozwija wytrzymałość mięśni, ogólną sprawność i wydolność fizyczną organizmu, ciśnienie hydrostatyczne działa na nasze ciało jak masaż limfatyczny, w masowanym ciele lepiej krąży krew i limfa, więc szybciej usuwane są z niego toksyny - główni sprawcy celullitu, aqua aerobik ujędrnia i napina całe ciało.


AQUA AEROBIK z PASAMI WYPORNOŚCIOWYMI - praca na średniej i głębokiej wodzie z użyciem pasa daje najwięcej możliwości ćwiczeń przy optymalnych warunkach odciążenia i całkowitym braku lub minimalnym impakcie. Utrzymanie pozycji pionowej wymaga napięcia mięśni brzucha, grzbietu i pośladków oraz utrzymania tego napięcia prawie przez cały czas zajęć. Ruchy rąk i nóg powodują zachwianie równowagi ciała, w celu jej odzyskania uruchomiona jest maksymalna liczba mięśni. Każdy ruch wykonany w wodzie zmusza nas do pokonania jej oporu, przez co ruchy w każdym kierunku wpływają na pracę mięśni. Jeżeli zwiększamy tempo, dodatkowo praca ta staje się bardziej efektywna. Ćwiczenia w pasie wypornościowym są także bardzo wskazane ze względów bezpieczeństwa. Jest wiele osób, które nie potrafią pływać, wręcz obawiają się wody. Pas nie krępuje ruchów, pozwala bez trudu utrzymać się na wodzie i ponad wszystko daje poczucie bezpieczeństwa

Galerie